منتديات مدارس الشبان المسلمين بالزقازيق
مرحبا بكم فى منتديات مدارس الشبان المسلمين بمحافظة الشرقيه ويسعدنا تسجيلكم ونتمنى لكم كل الخير
مرحبا بكم فى منتديات مدارس الشبان المسلمين بمحافظة الشرقيه ويسعدنا تسجيلكم ونتمنى لكم كل الخير
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
broken heart
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك Vote_rcapحوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_voting_barحوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_vote_lcap 
محبة الرسم
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك Vote_rcapحوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_voting_barحوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_vote_lcap 
Just Me
DaLia SaBer
mulan
Ahmed Saeed
7abs nmla w b3zbha
AsMaA MoHaMeD
the killerrrrr
Myhmnesh Ely 7sl.Tooooz
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» مصرفات الصف الاول الابتدائى
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالخميس أغسطس 07, 2014 11:47 am من طرف ام مريم محمد عبد المنعم

» عاوزة ادخل بنتى المدرسة
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالخميس مايو 29, 2014 7:40 pm من طرف محبة الرسم

» صورتين من تصميمى
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 05, 2012 6:52 pm من طرف محبة الرسم

» طريقة سهلة جدا لرسم الانمى ادخلوا وشوفوا
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 05, 2012 6:50 pm من طرف محبة الرسم

» :( المنتدى
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالخميس مارس 29, 2012 3:35 pm من طرف محبة الرسم

» أخبار النتائج
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالخميس مارس 15, 2012 1:28 pm من طرف كمال عبد الستار

» معلومات هامة جدا جدا جدا
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالسبت يناير 14, 2012 9:44 am من طرف y_mobasher

» معجزة حصلت فى المنتدى
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 29, 2011 10:02 am من طرف Assassin Creed

» سؤال من فضلكوا
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 23, 2011 3:00 am من طرف محبة الرسم

» حوار يفطس من الضحك
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 03, 2011 5:08 am من طرف قطة جميلة

» heeeeeeeeeeeeeeeeeeh
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 03, 2011 4:50 am من طرف قطة جميلة

» جاوب اجابة مالهاش دعوة بالسؤال
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالأحد يوليو 31, 2011 12:17 am من طرف عابر سبيل

» صور انمى حزينة من رسمى
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 27, 2011 6:13 pm من طرف yosra

» من أجمل الأحاديث النبوية
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 26, 2011 10:24 pm من طرف عابر سبيل

» امسح ذنوب عمرك في دقيقه واحده
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 26, 2011 5:34 pm من طرف عابر سبيل

» ست صور لا يراها الانسان قبل وفاته...
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 26, 2011 5:22 pm من طرف عابر سبيل

» فليفخر بك الاسلام يوما
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 26, 2011 3:46 pm من طرف عابر سبيل

» لماذا الرسول كان يبكي
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 06, 2011 9:41 pm من طرف mulan

» اكلت كب كيك يرب يجبكم
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالإثنين يوليو 04, 2011 10:05 pm من طرف donia el sh3rawy

» كريمه جوز الهند
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالإثنين يوليو 04, 2011 9:33 pm من طرف donia el sh3rawy

» عندي سؤال عن المدرسه واتمنى ان يساعدني من يعرف وجزاكم الله خيرا
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالأحد يونيو 12, 2011 7:25 am من طرف ام ريم

» ألغاز مش من تأليفي | الجزء الأول
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالسبت يونيو 11, 2011 10:11 pm من طرف محبة الرسم

» اغرب لوحه
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالأربعاء يونيو 01, 2011 9:12 pm من طرف broken heart

» رسومات بالرصاص
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالأحد مايو 29, 2011 7:24 am من طرف ام ريم

» فخوره إني إمــ،،ــرأه
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالأربعاء مايو 25, 2011 2:31 pm من طرف SasitoOo

»  to every one who love ahly
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالأربعاء مايو 25, 2011 2:13 pm من طرف SasitoOo

» تقاليد وعادت مصرية 100%
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالأربعاء مايو 18, 2011 4:12 pm من طرف SasitoOo

» الوووو البيت الابيض
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالإثنين مايو 02, 2011 5:45 pm من طرف SasitoOo

» الفرق بين الولد والبنت فى المذاكرة ليلة الامتحان
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالخميس أبريل 21, 2011 3:02 pm من طرف SasitoOo

» رسوماتى وانا صغيرة(محدش يتريق)
حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالأحد أبريل 17, 2011 1:13 pm من طرف محبة الرسم

حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
broken heart

broken heart

حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك Empty
مُساهمةموضوع: حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك   حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالأحد أغسطس 15, 2010 10:38 pm

الهارد ديسك: على فكرة رغم علاقة التعامل الكبيرة اللى حصلت بينا الا انى اول مرة اكتشف فيك حاجة جديدة.
السى ديهايا: قصدك ايه .. يعنى ما كانش عندى قبل كدا حاجة تلفت نظرك, دا انا 700 ميجا بايت , وجسمى متقسم على تراكات وبشرتى ناعمة و..
الهارد ديسك (مقاطعا): انا مش قصدى , انا عايز اقولك انى طول عمرى كنت بشوف فيك الديسك اسباس بس ما كنتش اعرف ان عندك امكانيات جديدة

السى ديهايا: عارفه حتقول ايه.. قصدك يعنى اكمنى بقى عندى رشاقه وبقيت امشى على 56 اكس
الهارد ديسك: ما تفرحيش بنفسك كده امال لو عرفتى سرعتى انا بقه هتعملى ايه انا بلا فخر لو شديت حيلى شويه ممكن اعمل 700 دوره فى الدقيقة
السى ديهايا: قصر وهات من الاخر يا عم الهارد وما تتفرمتش عليا
الهارد ديسك: انا اتفرمت عليكى انت دا انا يا بنتى متفرمت فات ان تى اف اس يعنى نيو تكنولوجى مش زيك
السى ديهايا: قصر بقى لحسن انا طول النهار من سى دى روم للتانى لما خلاص قربت اتخربش المهم ايه بقى يا حبيبى الجديد اللى انت شايفه فيا
الهارد ديسك: اول مره اعرف انك من النوع اللى بيقبل نسخ اكتر من مره , يعنى انتى كده اقتصاديه يا حبيبتى وهتوفرى كتير وحتجدديلى الداتا
السى ديهايا: اه يا مجرم انت بتبص لمصلحتك طول عمرك وانت اكتر حاجه بتهمك هى الداتا انا زهقت منك
الهارد ديسك: علشان اثبتلك انى مش بتاع مصلحتى , انا مستعد اتجوزك فورا ونحافظ على الداتا بتاعتنا بينا وبين بعض وما ندخلش اى ميمورى بينا
السى ديهايا: بس لازم الاول تروح تكلم بابا البروسيسور وماما المازربورد
الهارد ديسك: انا معنديش مانع بس ممكن تدينى فكره عنهم علشان اعرف حنتتوافق مع بعض ولا مش حيحسو بيا زى غيرهم
السى ديهايا: اطمن خالص انا ماما المازربورد من النوع الحديث يعنى تقدر تقول بنتيوم فور وبابا البروسيسور دماغه كبيره جدا اكتر من 2 جيجا , وعلى فكره هما كانو بيدورو على هارد ديسك من مستوانا يكون سريع وعنده مساحه كبيره , وميعملش لنا مشاكل
الهارد ديسك: يعنى مساحه اد ايه بالضبط
السى ديهايا: والله التفاصيل الفنية دى تتكلم فيها معاهم, انا كل حلمى انى اتجوز ويجمعنا كلنا اى كيسه ايه تى اكس , ان شاء الله تكون ديسكتوب , واكون قريبه منك يا حبيبى
الهارد ديسك: ان شاء الله يا حبيبتى نتجمع كلنا فى كيسه واحده بس المهم المازربود والبروسيسور يوافقوا على , حددى لى ميعاد معاهم دلوقتى عشان اقنعهم

الهارد ديسك والبروسيسور فى بيت السى ديهايا ومعه مجموعه من البرامج والملفات ويقابل الماذربورد

المازربورد: اهلا وسهلا بك يا ابنى , ماكانش فى داعى تتعب نفسك وتحمل نفسك ملفات زيادة كده
البروسيسور: ممكن تكلمنا عن نفسك اكتر
الهارد ديسك: انا هارد ديسك شاب سريع عندى اربع مطارح سى و دى و اى و اف على مساحة 40 جيجا بايت, وممكن اقسم المساحه اكتر من كده لو حبيتو
المازربورد: مساحه ايه يا ابنى اللى هتقسمها من كبرها اوى , دا يادوب على الاد بس قولى اذا الداتا بتاعتكم كبرت حتعمل ايه
البروسيسور: دى لو الداتا كبرت وما بقاش فيه مساحه دا انت ممكن تخلينى اهنج
الهارد ديسك: لا ماحنا حنمشى على ادنا ومش حنزحم الدنيا بداتا ملهاش لزمة , والسى ديهايا حتتعاون معايا فى الداتا , لانى عرفت انها من النوع اللى ممكن يحمل اكتر من مره قصدى تنسخ اكتر من مره
المازربورد: ايه دا شكلك ناوى تبهدل بنتى
الهارد ديسك: الحياه تعاون يا تانت ولازم المليان يكب على الفاضى , المهم اننا نستغل مساحتنا كويس

و ان شاء الله الفرح في معرض أنتل القادم

وممنوع دخول الفلاشات الاقل من 1 جيجا هههه
http://yoyo.mountadamajani.com
DaLia SaBer

DaLia SaBer

مُساهمةموضوع: رد: حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك   حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 16, 2010 5:24 am

جميـــــــــــــــــــــــــــــل اوي يا أيه
مواضيع كلها جميله ، شكرا لكي
Ahmed Saeed

Ahmed Saeed

مُساهمةموضوع: رد: حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك   حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 16, 2010 1:09 pm

Very Happy موضوع جميل
https://www.youtube.com/user/AhmedSa3eeed

حوار بين سي دي هايا وهارد ديسك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حوار .......مع ..زوج...و...زوجته.....
» حوار بين امي وفليسوف
» حوار لذيذ اوي
» حوار أب مع أبنه
» حوار يفطس من الضحك