منتديات مدارس الشبان المسلمين بالزقازيق
مرحبا بكم فى منتديات مدارس الشبان المسلمين بمحافظة الشرقيه ويسعدنا تسجيلكم ونتمنى لكم كل الخير
مرحبا بكم فى منتديات مدارس الشبان المسلمين بمحافظة الشرقيه ويسعدنا تسجيلكم ونتمنى لكم كل الخير
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
broken heart
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى Vote_rcapانا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_voting_barانا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_vote_lcap 
محبة الرسم
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى Vote_rcapانا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_voting_barانا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_vote_lcap 
Just Me
DaLia SaBer
mulan
Ahmed Saeed
7abs nmla w b3zbha
AsMaA MoHaMeD
the killerrrrr
Myhmnesh Ely 7sl.Tooooz
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» مصرفات الصف الاول الابتدائى
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالخميس أغسطس 07, 2014 11:47 am من طرف ام مريم محمد عبد المنعم

» عاوزة ادخل بنتى المدرسة
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالخميس مايو 29, 2014 7:40 pm من طرف محبة الرسم

» صورتين من تصميمى
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 05, 2012 6:52 pm من طرف محبة الرسم

» طريقة سهلة جدا لرسم الانمى ادخلوا وشوفوا
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 05, 2012 6:50 pm من طرف محبة الرسم

» :( المنتدى
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالخميس مارس 29, 2012 3:35 pm من طرف محبة الرسم

» أخبار النتائج
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالخميس مارس 15, 2012 1:28 pm من طرف كمال عبد الستار

» معلومات هامة جدا جدا جدا
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالسبت يناير 14, 2012 9:44 am من طرف y_mobasher

» معجزة حصلت فى المنتدى
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 29, 2011 10:02 am من طرف Assassin Creed

» سؤال من فضلكوا
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 23, 2011 3:00 am من طرف محبة الرسم

» حوار يفطس من الضحك
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 03, 2011 5:08 am من طرف قطة جميلة

» heeeeeeeeeeeeeeeeeeh
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 03, 2011 4:50 am من طرف قطة جميلة

» جاوب اجابة مالهاش دعوة بالسؤال
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالأحد يوليو 31, 2011 12:17 am من طرف عابر سبيل

» صور انمى حزينة من رسمى
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 27, 2011 6:13 pm من طرف yosra

» من أجمل الأحاديث النبوية
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 26, 2011 10:24 pm من طرف عابر سبيل

» امسح ذنوب عمرك في دقيقه واحده
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 26, 2011 5:34 pm من طرف عابر سبيل

» ست صور لا يراها الانسان قبل وفاته...
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 26, 2011 5:22 pm من طرف عابر سبيل

» فليفخر بك الاسلام يوما
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 26, 2011 3:46 pm من طرف عابر سبيل

» لماذا الرسول كان يبكي
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 06, 2011 9:41 pm من طرف mulan

» اكلت كب كيك يرب يجبكم
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالإثنين يوليو 04, 2011 10:05 pm من طرف donia el sh3rawy

» كريمه جوز الهند
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالإثنين يوليو 04, 2011 9:33 pm من طرف donia el sh3rawy

» عندي سؤال عن المدرسه واتمنى ان يساعدني من يعرف وجزاكم الله خيرا
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالأحد يونيو 12, 2011 7:25 am من طرف ام ريم

» ألغاز مش من تأليفي | الجزء الأول
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالسبت يونيو 11, 2011 10:11 pm من طرف محبة الرسم

» اغرب لوحه
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالأربعاء يونيو 01, 2011 9:12 pm من طرف broken heart

» رسومات بالرصاص
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالأحد مايو 29, 2011 7:24 am من طرف ام ريم

» فخوره إني إمــ،،ــرأه
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالأربعاء مايو 25, 2011 2:31 pm من طرف SasitoOo

»  to every one who love ahly
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالأربعاء مايو 25, 2011 2:13 pm من طرف SasitoOo

» تقاليد وعادت مصرية 100%
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالأربعاء مايو 18, 2011 4:12 pm من طرف SasitoOo

» الوووو البيت الابيض
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالإثنين مايو 02, 2011 5:45 pm من طرف SasitoOo

» الفرق بين الولد والبنت فى المذاكرة ليلة الامتحان
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالخميس أبريل 21, 2011 3:02 pm من طرف SasitoOo

» رسوماتى وانا صغيرة(محدش يتريق)
انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالأحد أبريل 17, 2011 1:13 pm من طرف محبة الرسم

انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى

Just Me
محبة الرسم
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
محبة الرسم

محبة الرسم

انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى Empty
مُساهمةموضوع: انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى   انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 28, 2010 10:05 pm

انا عندى مشكلة
انى لما ببقى فى الفصل والمدرس او المدرسة بيشرحوا ساعات بسرح واقعد ارسم فى الكتاب وساعات مابكونش سرحانة يعنى معاها وهى بتشرح وباردوا بقعد ارسم فى الكتاب ولو شوفتوا شكل الكتاب هاتتخضوا Suspect affraid

والمشكلة الاكبر انى بكيكون معاى قلم جاف يعنى مش هاعرف امسحة

والاغرب ان احسن ؤسومات برسمها هى وانا بكون قاعدة فى الفصل

انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى Admin1271912707

انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى Admin640931239

دى ابسط نموذج
قولولى الحل ايه بقى ؟ Question
http://www.memo.do-goo.com
Just Me

Just Me

مُساهمةموضوع: رد: انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى   انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 28, 2010 10:07 pm

wlahy ana mosh 3arff

bs el rsma el 2ola de gmda mott 3gbany awyy

tb h2lk 3la 7aga lma el modrs ybd2 yshr7 shely mn odamk kol 7aga w d5leha fe el shnta w msh ttl3eha '3er lma tktbo 7aga
محبة الرسم

محبة الرسم

مُساهمةموضوع: رد: انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى   انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 28, 2010 10:11 pm

ماهو المشكلة انى مابرسمش غير فى الكتب لان مثلا فى الجغرافيا والعربى والمواد دى لازم يبقى قدامى الكتاب علشان بحدد ورا المس او المستر الحاجات اللى بيقولها

وانا مرة فى تانية عدادى حصلى موقف بسبب الرسومات دى وشوهت شكل الكتاب بتاعى لدرجة انى خليت اصحابى يمنعونى قلت لهم اول مااجى ارسم امنعونى علطول وماتخلونيش امسك قلم جاف ابدا
ههههههههههههههههههههههههههههههه
Just Me

Just Me

مُساهمةموضوع: رد: انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى   انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 28, 2010 10:13 pm

ah ya bnty da anty btl3y ely anty mde2a mno 3la el rsm wla ah ??? mhy aked mlhash 7l '3er kda
محبة الرسم

محبة الرسم

مُساهمةموضوع: رد: انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى   انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 28, 2010 10:19 pm

ههههههههههه
ايوة على فكرة انا لما بكون مضايقة برسم وبنفس عن زهقى
ولما برسم ماقالقوش بقى بحس انى فى عالم تانى غير اللى احنا عايشين فيه بدخل جوا الرسما كدا بحس انى جوا صفحة رسم كبييييييييييييرة ومبخرجش من العالم دا غير للما اخلص الرسمة
broken heart

broken heart

مُساهمةموضوع: رد: انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى   انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 28, 2010 10:41 pm

انتي بتفكريني بشيماء طول ما هي اعده عماله ترسم عيون
http://yoyo.mountadamajani.com
محبة الرسم

محبة الرسم

مُساهمةموضوع: رد: انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى   انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 28, 2010 11:10 pm

طيب عايزة حلول ياجماعه
broken heart

broken heart

مُساهمةموضوع: رد: انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى   انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 28, 2010 11:11 pm

زي ما الاء قالت او خلي الي اعده جمبك مش تخليكي ترسمي
http://yoyo.mountadamajani.com
محبة الرسم

محبة الرسم

مُساهمةموضوع: رد: انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى   انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 28, 2010 11:15 pm

هههههههه
اللى قاعدة جمبى تلاقها هى كمان سرحانة فى حاجة تانية

هاحاول اوكى شكرا
yosra

yosra

مُساهمةموضوع: رد: انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى   انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 29, 2010 1:51 pm

انا عاوزة انا كمان حل انا طول الوقت بعمل كده زيك يا سارة بس بتبقي حاجة ممتعة خالص
hesham gamal

مُساهمةموضوع: رد: انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى   انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 03, 2010 1:07 pm

حاولى مش تمسكى القلم كتير فى الحصه يعنى بالعقل كده امنعى نفسك من اداه الرسم اشغلى وقتك بالقرايه مثلا وسيبك من الاقلام
محبة الرسم

محبة الرسم

مُساهمةموضوع: رد: انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى   انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 04, 2010 5:49 pm

ازاى ؟
مانا لازم امسك القلم علشان احدد على الحاجات المهمة
yosra

yosra

مُساهمةموضوع: رد: انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى   انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 04, 2010 7:49 pm

فعلا ببقي مسكة القلم احدد علي الحجات المهمة او ببقي سرحانة بس انا عندي مشكلة اكبر لما بمنع نفسي من مسك القلم ممكن اقطع جلدة الكتاب او حتة من جلدة الكراسة هههههههههه محدش يضحك علي يا جماعة بس انا بستمتع بالحجات دي اوي التقطيع والشخبطة بس المدرسين بيدايقوا
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى   انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 11, 2010 8:58 am

انا راييى انكوا تحاولوا تقعدوا فى الدسك الى قدام
yosra

yosra

مُساهمةموضوع: رد: انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى   انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 11, 2010 10:20 am

ليه ؟ الهدف من كده ايه اشمعني الدسك اللي قدام
محبة الرسم

محبة الرسم

مُساهمةموضوع: رد: انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى   انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 11, 2010 10:57 am

قصدوا
ان لما نقعد قدام هانتتبه اكتر للمدرس يعنى
بس انا مشكلتى انى قاعدة
بس على فكرة المشكلة راحت خلاص انا ماعنتش برسم خالص فى اى حاجةوالحمد لله ولا حتى فى كراسة رسمى
هههههههه
yosra

yosra

مُساهمةموضوع: رد: انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى   انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 11, 2010 11:13 am

لا انا لسا المشكلة دي عندي
Just Me

Just Me

مُساهمةموضوع: رد: انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى   انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 11, 2010 8:56 pm

ah ya gma3a da ana awl mra ashof 7d bersm b el tre2a de '3er el bet shima2

w masha2 allah y3ni anto wrsen el rsm ab 3n gd el 3ela kolha bt7b el rsm ??
محبة الرسم

محبة الرسم

مُساهمةموضوع: رد: انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى   انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 12, 2010 12:04 am

لا انا ولا بابا ولا ماما ولا اخواتى بيحبوا الرسم الوحيدة اللى بتحب الرسم هى خالتى
alshimaa mohmed

alshimaa mohmed

الموقع : alaa w asmaa w shimaa w aya w rawan .... friends 4 ever

مُساهمةموضوع: رد: انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى   انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 13, 2010 12:12 pm

nfs moshkely ya sara bs elfr2 b2a beny w benk eny brsm berosas w bms7
yosra

yosra

مُساهمةموضوع: رد: انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى   انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 13, 2010 5:46 pm

لا انا برسم باي قلم في ايدي ... بس انا فعلا ورثة الرسم بابا بيحب الرسم اوي ورسمه تحفة ماشاء الله
ولياغ اختين اكبر مني بيعرفوا يرسموا حلو اوي

انا عندى مشكلة وعايزاكوا تساعدونى
صفحة 1 من اصل 1